Härmapar moa

Det börjar ju dra sej ihop till studenten nu, och har nog fixat allt tror jag.
Lite fundersam över clutchen, funderar på om jag på fullaste allvar
kan köra en liten miniväska på magen eller nått. Under klänningen.
För jag tror nämligen inte att den kommer synas efter som att klänningen
står ut lite. Ska ju ändå bara ha mobilen. Eller om jag ska skita i det helt.
Får se va. Såg att hon Moa hade fått sina asballa kornblåa skor. Tänkte slänga
upp ett tjuvkik på mina underbaringar. Dessa är från England så är definitivt
ensam om att ha dom, tror väll knappast att det är några fler som kör på
svart te studenten heller för den delen. Haha. Men som sagt, bara tjuvkik!



Ett par centimeter platå och en klack på 12, helt okej!

Nu ska det spelas poker, tack soffe för att du gjort mitt liv lite mer värt att leva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0