Godnatt!

Nu ska här sovas, eller iallafall snart.
Måste vänta på att skiten ska växa klart på farmville.
Vill ju inte att allt ska vissna och ha sej.
Imorn blir det projekt hela dagen igen, utan Pelle dessutom.
Intervjua treorna i frisör själv, yeees va kul "(:"
Fyfan, nästa så man vill ringa och sjukanmäla sej.
Men ikke, den här veckan SKA jag gå hela veckan.
Ska hem till mamma imorn så det ska bli skönt,
tar självklart med mej Anton hem ett par dagar också.
Aaa, nästa färdigt på farmville, 98% på eggplant.
Sen 86 på vetet, men jag går ju upp 05.30 imorn
så det hinner nog inte gå åt helvete innan jag skördat det.
Fyfan vad insatt jag är, börjar bli lite rädd faktiskt ;s
Men ni som faktiskt ratar det dirr, don't!
Börja lira och du är fan fast sen, tyckte det verkade
astråkigt i början men nu är jag helt beroende av det :D
Nu börjar det bli färdigt på farmville!
P U S S  &  G' N I G H T

update:
får nog sätta mobilen på alarm om en timme,
inte vuxit klart än ju ;o


YEEEEHAAAW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0