måndag 31augusti

Vet inte riktigt vad jag ska säga om denna måndag.
Morgon började ju iof med at tjag var i god tid
ute till bussen, hela 8 min fick jag stå och vänta.
Väl inne på bussen höll jag på att få mitt
huvud mosat av en gitarr. Dock klarade jag men undan.
Tur det, annars hade jag väl suttit där med
inslagen näsa och blod forsandes som Niagara.
Men tur var väl det att det inte hände iallafall.
För då hade mitt fina nya linne blivit förstört ;o
Aja, nu skiter vi i den incidenten som aldrig skedde.
Hade iallafall projekt hela jävla dan, och vi fick inget gjort.
Blev en massa farmville, blogg, bdb och massa sånt skit.
Fick sluta tidigare som tur va, annars hade
jag gått hem automatiskt iallafall.
På bussen från skole spelade jag och Moses
"intrument" till musiken i mp3n,så som gurka, triangel,
fiol, bas, affetrummor mm.
Det var så kul att man grina lite stundtals (: Humor kallas det <3
Träffade iallafall baby och så åkte vi hem till han.
Och nu orkar jag fan inte rabbla upp min dag mer.
Nu blir det först lite Bryan Adams & lite dusch sen.
P U S S

- juste, Grattis till Christopher som kirrat egen lägenhet.
Blir att våldgästa nån gång, va så säker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0