nattinlägg

Farmville hit och dit, hinner inte blogga på någorlunda tider.
Men vafasen gör det, skriver ju iallafall nått.
Kvällen spenderades hos mami med skrutt.
Käkade lite och kikade lite smått på bingolotto.
När vi precis skulle äta så börja dom med numrena
så jag slänger mej fram till tvn o börjar dutta,
men vad upptäcker jag efter x antar nummer? Jo att jag duttat fel,
jag har fan duttat på treans bingo. Åt helsike med bingolotto!
Känner mej lite gammal när jag babblar om bingolotto.
Nae ni, vad sägs om sängen. Ska ju upp snart.
Taggar för projekt heeela dagen, underbart -.-
Ska se om jag lyckas få älsklingen i säng också,
puckot sitter och dricker öl och babblar om
porrfilmer som han har på datorn.
Tror jag antecknar ett par rader här i mitt osynliga block...
P U S S  &  G' N I G H T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0