there goes my hero

Sitter i köket just nu, Dennis är sällskapet för natten.
Och nu spillde jag dressing i knät också, smart.
Jaja, mycket intressant läsning va?

Antar att ja ska babbla på om min dag och skit.
Blev faktiskt stan idag, med Anton.
Till en början var jag på snålhumör.
Men sen jävlar... Efter en cigg så va ja på som fan.
Slog till på en plånbok från Friis & Company för 300 spänn.
Den är helt underbart jävla perfekt.
Slänger upp nån bild på den nån gång, så det blir perffa.
Köpte även ett linne och en grej också...
Bestämde lite grejer till Anton också, nu är det jag som bestämmer ;)
Käkade på stan innan vi åkte till Grebo
där jag blev kvar tills sista bussen.
Trevlig "liten" familj baby har, haha ;D
Nae, tanken var att jag skulle sitta upp hela natten
men nu verkar Skrutt ha dött eller nått sånt.
Så det får bli sängen+musik, funkar lika bra det.
P U S S  &  G' N I G H T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0