torsdag 27 augusti

Fyfan säger jag bara!
Har sån jävla lust att hoppa av IT-media just nu.
Vi ska jobba i projekt med andra mediatvåan OCH trean.
Dom hatar ju fan oss, och inte får vi vara nått med klassen heller.
Uppdelat och grejer, så sjukt jävla tråkigt.
Blir så jävla fittförbannad på jävla JB asså, dra åt helvete.
Funderar starkt på att fan skolka imorn, projekt med dom HELA dan.
Den dan kommer kännas som tre dagar, vilken lycka sen när man får gå hem.
Ujujuj, säger jag bara. Känner nog att jag börjar få lite feber (;
Gympan nu i eftermiddags vill jag inte ens kommentera,
sure give me IG. Jag bryr mej inte ett piss bara jag slipper göra nått.
Get-Johan plus Tomten, nej tack fyfan!
Fast nu blev de tltie väl många svordomar men vafan. Vi gillar't.
Ska fortsätta trycka i mej flingor direkt ur paketet.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0