bring me down

Hej och hå så har jag äntligen läst klart upplysningstexten.
Började ju skriva anteckningar men sket i det då
det tog aaalldeles för lång tid.
Men ska nog gå tilbaks och skriva lite till iallafall.
Har ju inget direkt bättre för mej, akvariumet är
städat och fiskebarnen har fått mat.
Men jag undrar om Baby har fixat sitt sen jag städa sist..
Det tror jag ikke, så drar in där och fixar, sen läser och
skriver lite till o sen sover. Great.
Är så beroende av Happy Aquarium att jag måste logga
in på andras och städa o skicka grejer till en själv. Hihi :D
Sen imorn åker jag hem till mami :D
Och det betyder en hel vecka med älskling, jippie. Sovsällskap <3
Men vi säger väl så va?
G' N I G H T


Lätt nya farmville :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0