Sweet

Måste bara säga att jag älskar Blondaa :D
Sötare kille får man ju leta efter hörrni.

Nu sitter jag iallafall här i lägenheten,
dricker kaffe och äter clementin & pepparkakor.
Sitter även och väntar på en auktion,
en rabbit fur hoodie från Juicy Couture.
Hade totalt glömt bort den tröjan,
ville så jävla gärna ha den förr.
Tror till och med att jag drömde om
den x antal ggr efter att ha provat syrrans.
Åhhh, vad jag hoppas att jag vinner.
Den går ut om sisodär 30 min tror ja, nej 39!
Så duschen får allt vänta en stund ;D
Hoppas er söndag är liite mer händelserik än min.
Ska även läsa Sleepy Hollow sen också,
måste läsa allt igen /:
Va halvdöd då jag läste sist så inet fastna.
Så imorn blir det seminarie på helvetet...
P U S S


Kommentarer
Postat av: Storsyrr

Kom till mej så kan du se han live. Han är ju från Alunda, hahaha. Mötte han faktiskt förra veckan :D

2009-10-12 @ 12:38:24
URL: http://technolove.blogg.se/
Postat av: största (..hmm äldsta) systern ;)

OMG.. finns han på riktigt!? hahaha

2009-10-13 @ 15:07:56
URL: http://karroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0