be my driver

Sådär, då har man precis käkat (igen).
Dock inte mycket måste jag säga ;D
Iallafall så ligger jag här i soffan och
väntar på att baby ska komma hit.
Den där nissen missa bussen så
han tog bilen istället med mor sin.
Vet ni hur mycket jag längtar efter ett körkort?
Känns som att jag aldrig kommer få ett,
har ju inte ens gått handledarkursen som är ett måste.
Det enda jag har kört är ute på stora parkeringen,
plus att jag kört lite utanför också.
Och visst, det har gått hur bra som helst.
Men vill köra mer mer mer. Men ingen verkar ha tid typ.
Jaja, får väl åka buss heeeeela livet.
Känns jävligt gött, stå o vänta på bussen varenda morgon,
i kyla, spöregn, snö, solsken med mera.
Eller varför inte cykla som Get-Johan?
Och bli supersnygg på köpet, låter vettigt.
Om det nu inte vore för att jag är cykelrädd.
Vet att jag dragit upp det tidigare en gång,
men kan säga att jag kan cykla men är livrädd a cykla ihjäl mej.
Låter ganska vettigt va :D


cykel, buss eller bil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0