Ett sent inlägg

Idag har jag faktiskt vart hemma hos pappa
för första gången på lite mer än två veckor.
Kändes faktiskt bra att bara vara där en liten
stund och sedan åka iväg igen (:
Blir ju faktiskt lite halvdepp av o va därute.
Men iallafall så det har jag gjort idag,
efter det åkte jag hem till baby för att hälsa
på lilla Tuttis. Huuuur söt som helst :D
Lovar att jag snor henne nästa gång.
Käkade lite kladdkaka och myste framför tvn
innan vi åkte hem hit till Malmslätt, Lkpgs stolthet.
Och nu känner jag mej snuskigt trött så hoppas
på att Anton vill joina mej i sängen.
Vilket han knappast lär dissa, mohaha (;
Så vi tar väl och säger godnatt här va!


Jag vet att jag är din idol, h0rjävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0