fredag 2 oktober

Föööör idag äre fredag, tjohej säger vi då.
Idag har jag faktiskt inte vart mycket i skolan,
kände att jag var lite halvvissen så gick hem efter rasten.
Blev att plugga dirr när man kom hem, kul verkligen.
Nedå, men har faktiskt fått mycket gjort.
Mer än vad jag skulle fått i skolan om man säger så.
Lite stolt är jag faktiskt.

Ikväll blir det ju ladies night ( som jag trodde var imorn )
så det blir nog kul hoppas jag.
Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mej.
Funderar också på att locka håret nu när jag har tid.
Men hårförlängningen blir så jävla sliten, fast det är den ju redan.
Vi får se helt enkelt, duscha första av allt blir det iallafall.
Så ni får ha en awsome kväll hörrni, finns på mobilen
om det skulle krisa för nån. Liksom sakna mej jävligt mycket.
P U S S


en glad köttbulle på promenad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0