Fredag 23 oktober

Måste säga att jag faktiskt mådde lite bättre av
att komma till skolan förut, blev piggare och så.
Trevligt att träffa alla nu innan lovet eftersom en del åker bort.
Lite småtrist kan man ju tycka, menmen.
Fick skolkatalogen idag också, att man aldrig kan se okej ut.
Fast jag blev ju mkt bättre än förra året tycker jag.
Mmhm, så har suttit nu ett tag och glott igenom.
Dock inte lika kul som förut, lite synd faktiskt-

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli
hämta-Emil-dax, vilket är om ca 20 min.
Efter det kommer baby hit, får se vad vi hittar på ikväll.
Funderar på bio men tror inte jag pallar,
beror på om febern lägger sej lite.
Nått ska vi ta och hitta på iallafall.

Hörde förut att det går framåt för beztiz med
mannen i hennes liv, sånt är alltid kul tycker jag :D
Så jag väntar spänt på att få höra allt efter lovet.
Eller hur partner? <3


Kommentarer
Postat av: Moa

haha, charmig bild <3

2009-10-23 @ 18:54:08
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0