Lördag 24 oktober

Visst orkades det med bio igårkväll, och käk på stan innan.
Jag trodde att jag var frisk nog men ikke.
Så nu sitter jag här med världens jävla lock för örat
som har hållt i sej sen igårkväll :(
Jävligt skönt äre vettni
Och visst har det andra örat också fått sej en smäll,
dock inte lika hårt. Det går fram och tillbaka.
Jaja, ska sluta klaga nu och komma till filmen.
Zombieland en skräckkomedi, jävligt värd måste jag säga
Den var mer rolig än äcklig, vilket var bra.
För när jag hör skräckkomdei då tänker jag på
Dead Snow som fan var äcklig och inte alls rolig.

Planerna för dagen är inte satta än,
men ikväll vet iallafall vad jag ska göra.
Så Anton får göra vafasen han vill för jag
kommer sitta bänkad framför tv400 & blog awards :D
Det ska bli riktigt kul faktiskt x)
Yes, men nu ska jag fortsätta med mitt kaffe
och lyssnande på Caroline Af Ugglas.


Go and see it (;

Kommentarer
Postat av: TiieepJuliish

Snygg Blogg :)

Fint Skrivet:)

Gå gärna in på min blogg.

www.tiieepjuliish.blogg.se

Läs/Kommentera/TipsaOmDenKanske?

Kraaaam // Julia

2009-10-24 @ 21:39:54
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0