Lördag 31 oktober

Jag är så sjukt jäkla död just i detta nu.
Känns som att jag var ute och festade till tre inatt, minst!
Och nu så kom gästerna, fortsätter sen (:


Sådär, nu har jag hunnit dra i mej lite taco.
Ikväll är jag verklgen inte trevlig mot gästerna,
fejkler hela tiden och springer ner till datorn stup i kvarten.
Trevlig tjejja det här vettni.
Och så säger dom till mej att jag ska gå och klä ut mej,
men hallå!? Ser ni inte att jag är utklädd eller?
Knullrufs, utsmetat smink & rött läppstift.
Nae usch, vilken dålig humor jag har x)
Hepp, känner att ett rök skulle sitta fint
för att jag ska klara mej själv på egen hand
med två ungar gapandes efter mej.

http://open.spotify.com/track/2t8ldPmwUZoL7iPpeiWpZS <3


Hihi, lite småkul faktiskt. Jag är nog lite ouppfostrad av mej /:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0