Måndag 12 oktober

Iiiih, fick precis veta att Daniel fick jobbet
på Cloetta. Verkligen skitkul så grattis till fan :D

Blir glad när det går bra för folk ja,
speciellt när det gäller jobb och såna viktiga saker.
Trevligt Trevligt.
Fast nått som inte vart lika trevligt idag är skolan,
men neej jag ska nog inte skriva nått om det.
Så jävla tråkigt att läsa om sånt ju.
Kan ju dra om att jag och baby hämtade Emil
på dagis idag och så. Mycket intressantare ju...

Nej fyfan, noll koll i huvet när det gäller
vad jag ska skriva just nu,
Återkommer efter en lång varm dusch.



googlade dusch och fann denna schnygging,
vem vet vad/vem som gömmer sej i min dusch :D


Update, ingen snygging i duschen /:
Mäkta besviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0