onsdag 21 oktober

Usch usch vilken segdeg dag.
Legat i sängen hela dagen, blev sämre
efter fotograferingen igårkväll.
Så har idag missat ett stycke skriftligt matteprov
och ett stycke muntligt matteprov.
Tror jag ska göra det skriftliga imorn men
tror inte det blir någon skola imorn heller.
Dessutom hade jag feber inatt så min kropp
har varit alldeles seg idag, fy blä :(
Hoppas verkligen på att bli frisk till lovet.
Annars blir jag faktiskt riktigt riktigt ledsen.
Men det kan ju inte direkt bli värre än vad det är nu känns det som.

Just nu har vi lite gäster här hemma, mamma fyller år idag.
Så vi har käkat smörgåstårta och chokladtårta.
Trevligt värre vettni, haha.
Känner mej rysligt trött så ska gå och lägga mej
och mysa med älskling ett tag tror ja (:


cg J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0