onsdag 28 oktober

Idag är en ny dag och nya tag.
Och visst har jag tagit nya tag jag.
För idag har jag inte gått hemma och sett ut som en zombie,
utan jag har vart i stan hela dagen med baby.
Blev käk på tacobar vilket var ett fiasko.
Trodde det skulle va svingott, visst det var väl
ätbart men absolut inte värt min heliga 80 spänn.
Mätt blev jag iallafall, vilket som var huvudsaken.
Efter det gick vi in till rese för att möta upp Moses & Sara,
gav dom lite cash sen så drog vi in till stan igen
för att köpa en tröje som Anton testat innan.
Och ännu efter det gick vi till Hemmakväll för att
hyra film, det blev The Eye.
Så den kommer vi kolla på ikväll medans vi
fettar i oss allt godis som vi köpt.
Alltså denna killen fettar ner mej, så nu efter
lovet så blir det fan vatten & knäckemacka.
Och så måste jag väl dra mej ner till gymmet nån gång också,
hatar verkligen Friskis & Svettis i Tannefors.
Bara massa jävla folk man känner och skit.
Kan inte jag få ett eget gym så jag kan bli glad?
Får väl fortsätta gå på mina yogapass iallafall,
som jag dock inte gjort på vääääldigt länge.
Men det är nog bara nyttigt att börja igen, eller vad tror ni?

Nej, nu blir det upp och käka paj som mamma kirrat iordning.
Ni ser, fett fett fett tjocki tjockis :D
Jag hoppar nog pajen då jag inte tycker att äpplen i paj
är någon lyckad kombination.


Nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0