Söndag 18 oktober

Idag kände jag mej riktigt vuxen då jag
vandrade omkring med en IKEA-påse.
Åkte till IKEA med baby och inhandlade antal mysiga
muggar tills man flyttar hemifrån, köpte även vaniljljus.
Efter det blev det ett par varv inne på Maxi,
blev lite hårfärg, mat och en pincett så jag äntligen
kan ta tag i mina oerhört vackra ögonbryn (:
Det var väl i stort sett min dag, orkar inte göra så
mycket när man är sjuk och så som jag varit hela helgen.
Dock blir det skola imorn, blir att fota bilderna till vårat
Sleepy Hollow- projekt som ska vara klart till Halloween.
Och på tal om det, kom med tips till vad man kan klä
ut sej till på Halloween. Och inget vanligt nu hörrni (;


Prinsessa, pumpa eller kanske en blomma?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hej! Hur är det? :D

2009-10-19 @ 11:59:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0