Tack och hej för idag

Usch vad jag har ljugit i bloggen ikväll.
Sagt i varenda inlägg att jag ska gå o lägga mej,
inte har jag gjort det än iallafall. Hihi.
Fast har suttit här och vart så jäkla förbannad,
min/mitt(?) facebook bar inte vart tillgängligt
på hela dagen så nu ikväll hade jag abstinens.
Facebook är liksom det enda jag håller på med numera,
och bloggen då såklart.
Allt annat känns bara blä, typ bdb & msn.
Typ aldrig inloggad eller nått, när jag väl är det
så glor jag bara runt lite. Finner inget kul i det x)

Just nu sitter jag faktiskt och väntar på baby.
Han som lovade mor sin att va hemma ikväll,
men han kan ju såklart inte hålla sej borta från mej <3
Lite småsöt är han allt min lillpöjk.
Så han sitter på sista bussen nu från Grebo hit, myyys.
Ska ut och ta en cigg nu i min ensamhet,
Anton lär ju inte hamna här förrens om nån timme eller så.
HejHej Världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0