Torsdag 22 oktober

Hej världen!
Här är det fortfarande inte bra /:
Ska in och kolla vad det är imorn, känns ju bra o så...
Om jag nu inte känner mej bättre förstås, vilket jag
känner på mej att jag gör (; Höhö.
Måste ändå till skolan för att ta en bild och lämna stativet,
så blir skola i vilket fall som helst.
Ska börja göra iordning mej lite för att faktiskt
sätta mej på bussen och fara till apoteket för att
köpa lite medication. Känns inte alltför kul -.-
Vill helst ligga i sängen och sova sönder. Hmpf.

Man kan ju inte alltid få som man vill så nu ska
jag duscha & fixa mej lite.
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör (; 


blir att ta med lillpluttan oxå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0