Torsdag 8 oktober

Fööööjfan vilken dag ni!
Schmack bom bom bom vilken huvudvärk!
Jag skojar inte när jag säger att jag trodde att
huveskrället skulle sprängas inifrån och bloda ner tapeten.
Eller bussen, eller dom i tomten
på gympan ( vilket inte hade gjort nått )
Dagen som började så bra, eller att jag kom i god tid till skolan
och bortser från att jag inte hann att platta
håret imorse för att jag inte hann att föna det först. Pust.
Yeah, och sedan fortsatte dagen med crazy-taxi-drama.
Man blir ju dum i bullen av det efter ett tag /:

Iallafall, nu sitter jag här i lägenheten och väntar på pappa.
Han är iväg och tränar och grejer.
Sitter faktiskt här alldeles själv och ute spöregnar det.
Inte mysigt någonstans :(
Ska nog slänga mej i duschen en stund jah...
Nackdelen är att man fryser som en jude efter,
och att jag måste dra på mej ett par stela tighta jeans sen.
Och så hoppas jag att huvevärken ska släppa också,
den är lika ihärdig än ska ni veta.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0