bad chicks

Fyfan vad taggad jag är för idag!
Kan det bero på att jag fick sova tills jag vaknade?
Så kan det nog va, vakna utan en massa tjat..mmm :D

Sitter iallafall här halvklar, det mesta av sminket är på plats,
tubklänning på, leggins på så nu är det bara håret kvar.
Ska ge mej på hårförlängningen, såg ju förjävlig ut efter
friluftsdagen i torsdags. Men jag har ju magiska
fingrar så det blir nog kalasbra som Pelle brukar säga :)

Känns lite sorgligt, efter 5-4 suphelger kommer nu en nykter.
Fast helt helt nyktert kanske den inte blir med tanke
på att man ska till stordrickaren.
Man får väl bjussa lite på sej själv antar jag.
Ni får ha en bra kväll hörrni.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0