Fredag 11 september

Idag är fan en dyster dag.
Inte med tanke på allt som just hänt detta datum,
utan för att jag bara är så jävla trött och
verkligen inte har nått att göra.
Inte är jag peppe på att festa ikväll heller.
Vill bara ligga hemma och kika på film & mysa.
Chilla järnet efter en skitseg vecka.
Som tur är slutar man iallafall 14.00 idag, alltid nått.
Nu ska jag ta och fortsätta glo ut genom fönstret och
lyssna på lite Oasis & Theory of a deadman.Musik <3
Kanske skulle ta o bjuda på en bild som Mirre skicka förut..
Vet inte om jag vågar, men den får mej på bra humör
bara för att den är så satans ful och allmänt cp och lite typsikt jag :D
P U S S

Lite oanständig får man allt va på fyllan gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0