John bauer

En liten snabbupdate härifrån skolan,
just nu sitter vi och har föreläsning om elsäkerhet.
Inte det roligaste kanske, men sånt som ska in i skallen helt enkelt.
Efter lunch blir det iallafall skolfoto, funderar på att hoppa.
Sen när blev jag nånsin bra på ett skolkort?
När den dagen kommer, ja då ni!

Inga planer för dagen annars, mer än att det
blir att sitta och dega i lägenheten tills halv nio ikväll.
Ska även ner till ica och firra lite käk hade jag tänkt.
Tips? För jag minns senast jag stog inne på ica och skulle välja.
Det gick åt helvete, fick damp så gick ut istället.
Eller jag köpte ett lypsyl och så gick vi till pizzerian istället.
Haha, liiite typiskt mej kanske.

Nu blir det att strax återgå till föreläsningen.
Vad sägs om ännu en till i eftermiddag? Jippie...
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0