onsdag 2 september

Japp, ny månad och allt. Allt närmare 18 ;)
Just nu känns allt med skolan ganska piss,
det går jävligt sakta och det är allmänt jävla segt.
Jag vill ju förfan umgås med min underbara klass.
Fitt-JB, så tycker jag just nu.
Men imorn kommer iallafall Pelle tillbaks, trevligt.
Kände mej jävligt illa till mods över att jag kanske skulle
fått intervjua och fota frisörerna själv, usch.
Det hade jag nog inte klarat.

Men vad jag har gjort idag...
Mjo skola till elva och sen hem och väcka pojken min.
Vilket visade sej inte vara det lättaste.
Men upp kom han och vi åkte till Tornby för att kolla råtta.
Självklart har dom inga råttor så man e tvungen och beställa.
Får se hur det blir, kanske åker dit och beställer imorn.
Efter det blev det hämtning på dagis, sedan laga käk.
Nuggets & sallad med ceasardressing, hell yääh.
Just nu sitter vi iallafall och väntar på true blood,
eller han sitter och målar något fint till mej (:
Kanske borde springa upp och ta lite av kladdkakan
vi hittade i frysen förut, greeeeat tycker jag (:
P U S S

Kommentarer
Postat av: Anton

Nuggets o sallad <3

2009-09-03 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0