Onsdag 9 september

Hmm, hej.
Ingen direkt lust att skriva just nu, men gör det iallafall.
Sitter just nu i lägenheten med syster.
Ingela kommer hem vid typ elva och pappa inatt.
Tror jag kommer dö av tristess och av depp.
Jag som hade längtat så inihelvete efter Dennis,
och så får jag inte träffa plutten förrän imornkväll. Det suger!
Nått som suger som fan är att jag måste diska upp
all jävla disk som är. Det är inte lite vill jag lova.
Ser ut som det vart något barnkalas eller nått, suck.
Jag vill inte /:
Ska sätta på nå bra musik och köra igenom skiten,
kanske tar en cigg eller så. Skulle sitta jävligt fint.
Aja, ska börja nu.
P U S S

Det är något som saknas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0