söndag 20 september

Tjingtjong i medaljongen som det så fint heter tror ja.
Efter en jäkligt körd helg så sitter jag nu här, seg som ett as.
Kände att jag efterallt lika gärna kunde åkt upp till syster,
för inte har man fått nått gjort i rummet.
Eller vattensängen är väck men inget annat typ.
Men till syster blir det om sisodär två veckor om jag minns rätt.

Hoppas er helg varit bättre än min, men det tror jag allt.
Lördagen var chill och spenderades med baby.
Som jag trodde var död i fredags, som sagt, körd kväll/natt.
Den innehöll allt möjligt, dock inte så många positiva ting.
Skitsamma, den började iallafall trevligt :D


Nu blir det tvgluttande hela kvällen, med eller utan baby.
Juste, nu har jag firrat ett nytt minneskort till mobilen.
Tack Simon!
Och en annan grej, lite halvfånigt men idag "firar"
jag och skrutten en hel månad tillsammans.
Jag går mot rekord brudar (;
Tänkte också slänga in lite bilder från mobilen sen
som jag inte kunnat lägga in. Enjoy.
P U S S



Love you <3

Kommentarer
Postat av: Anton

jag älskar dej massor babe :), men snälla inte den bilden :(

2009-09-20 @ 19:01:02
Postat av: sooofy

aw congratualions! :D

2009-09-20 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0