Söndag 27 september

Vet ni? Idag är det söndag. FYFAN!
Och på söndagar då ska man ju inte göra nått...
Å det har jag inte gjort heller ;D

Jag & baby sov i malmslätt tills idag.
Skönt att få ligga i en riktigt säng måste jag säga.
Så vi har mest sovit och slappat hela dan.
Vi käkade faktiskt glass på Bosses också :D
Första och sista gången för i år I guess.
Så det var mys, lite kallt kanske dåvah.

Efter att ha stressat hem för och laga bilen
så sitter jag här nu och chillar på min hårda säng.
Peppar ju självklart inför en ny vecka.
Känns ganska bra då jag börjar veckan
med ett helt nytt och fullt ciggpaket.
Känns genast mycket bättre.

Funderar på att dra och tvätta bort sminket,
borsta tändera och dra på Tjenare Kungen.
Låter ganska bra va?
P U S S  &  G' N I G H T












Thihi, kom inte & klaga nu Anton ;D





Kommentarer
Postat av: Anton

den sista bilden är bara rakt igenom elak :<

2009-09-28 @ 00:07:49
Postat av: SKULT

anton fett shnygga poser azz

2009-10-01 @ 17:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0