söndag 6 september

Fyfan för söndagar, den här helgen har gått för fort.
Och inte varit speciellt bra heller, blää.
I fredags blev det först förfest hos Moses med Jennie, Belinda & Sara.
Och såklart Moses, drog iallafall in till stan sen.
Träffade massa gammalt folk, Johan & Wille, Louis,
Kalle, Erik, Hampus mm.
Så det var väl trevligt men massa annat var bara skit.
En del smink har jag tydligen tappat också, lyckat -.-
Lördagen blev att sova hela jävla dagen, mådde så jäkla pissigt.
Men nu idag mår jag iallafall lite bättre, men inte hundra än.

Kvällens planer vet jag inte riktigt, kanske stan?
Fast o andra sidan så tror jag inte att jag orkar,
är verkligen helt slut i både huvet o kroppen.
Har inte orkat göra iordning mej på två dar,
det har Anton fan fått stå ut med alltså ;D ^
Verkligen sett ut som ett troll, håret åt
alla håll och tassandes i mjukisar.
Nae ni, nu ska jag gå och tvätta min töjning eller
varför itne slänga sej i duschen!?
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0