Tisdag 15 september

Jämt när jag står i duschen så tävlar jag,
jag vrider på värmeknappen och ser hur varmt
det kan bli innan jag i stort sett halvdör.
Och man pressar sej verkligen till det yttersta.
Ett kriterium är att knäna måste bli röda,
det är då man har lyckats.

Med en sån fin början på detta inlägg tänkte jag
fortsätta med att prata om Affe faktiskt.
Han är nog bland den trevligaste jag känner,
dessutom har han lovat mej att bjussa
barrunda då jag fyllt 18. Go kille det där.
Han höll mej sällskap ända tills bussen kom förut.
Och det var ändå i 25 min ;D
Jag har den bästa sortens vänner!

Näni, nyfikna på vad jag gjort idag?
Ae, förstog det!
Blev iallafall en fika med en gammal kompis,
det var mycket trevligt måste jag säga.
Länge sen man träffade Dette ju :D
Utöver det så har jag bara vart i skolan och
inte gjort ett piss. Om man nu bortser
från provet i projekt & företagande.
Det gick faktiskt oväntat bra måste jag säga.
Och nu känner jag att mina ögonlock
sakta men säkert faller neråt /:
Tror allt att det är dags för sängen.
P U S S  &  G' N I G H T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0