Tisdag 22 september

Jag måste seriöst vara sjuk på nått sett.
Är så himla trött hela tiden, och det är inte pga
att jag sitter uppe om nätterna för det gör jag inte längre.
Går och lägger mej absolut senast tolv, suck.
Ska nog åka in någon dag och köpa tabletter.
Vad som, för nu drabbar det faktiskt skolan.

Har faktiskt struntat i skolan hela två gånger
på grund av tröttheten och nada ork.
Det skulle ALDRIG ha hänt i ettan, 
vilket det inte gjorde heller.
Fan för det här alltså /:

Så som ni förstår har jag vart hemma idag,
sov till typ halv ett tror jag då mamma
kom in och väckte mej och sen åkte till jobbet.
Efter det blev det en cigg på trappen och fix
med naglar och en ansiktsmask på det.
Snart blir det att slänga sej i duschen.
En tripp ner till affären kan det nog också bli
då jag måste mata dom små ( Emilia & baby )
så det blir nog spaghetti och köttfärre.
Ska googla lite köttfärre-recept för jag
har ingen aning om hur man gör det faktiskt.
Elller en liten aning kanske (;
P U S S

Kommentarer
Postat av: sara

har samma problem här erika. vettefan vad jag ska göra alltså, skit jobbigt ju

2009-09-22 @ 17:22:02
URL: http://ssigfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0