Tisdag 29 september

Hej & hå i det blå.

Jag vet faktiskt inte riktigt hur man ska börja ett inlägg,
det är lite komplicerat måste jag säga.
Blir så tråkigt om man jämt börjar med "idag har jag..."
Iof så får jag ju börja och skriva hur fasen jag vill, men iallafall.
Skitsamma, nu gör jag som jag vill!

En tisdag som denna har man inte fått mycket gjort i skole,
bara lyssnat på en jäkla massa föreläsningar. Usch.
Så det var jäkligt skönt att sluta sen kan jag lova.
Blev in till stan och träffa Anton, sen hem till mamma
för att hämta en töj som jag glömt. Så den är i igen.
Imorn byter jag tillbax till sexan igen, jippe :D
Tror tillome att det blir en tia i slutet av veckan i andra, kan bli!
Och imorn så blir mitt rum färdigtapetserat,
så jag flyttar ner på torsdag.
Så jävla gött ska det bli, mitt mörka mysiga rum. Thihi.
Miao, imorn onsdag är det kortisdag. NAJS!
Nu hade jag tänkt sova, så tjoflöjt.
P U S S  &  G' N I G H T

Btw, fotograferingen gick åt helsike.
Vem står i mitten med vit tröja med rosa ränder på om inte jag?
Och dessutom är dom står breve svartklädda, jippie...

Kommentarer
Postat av: Storsyrr

Hörrödu lillsyrr. Större än tior får du fasen inte skaffa för det är inte snyggt nånstans. Det läker dessutom inte ihop sen när man lessnat. Jag har åttor i nu och fasen de räcker! Så lyssna på syster nu..igen :P puss

2009-10-01 @ 14:00:32
URL: http://technolove.blogg.se/
Postat av: Storsyrr

så sant så sant. dom flesta snygga börjar ju på tio eller tolv, men tolv tycker jag är så sjukt fult så jag får helt enkelt välja några som är näst finast som börjar på åtta. puss

2009-10-01 @ 16:14:46
URL: http://technolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0