Torsdag 24 september

De första man ser när man ska logga in är
Stina och hennes lilling. Jäkligt kul måste jag säga :D
Kände att jag var tvungen och dra upp det!
För visst har man gått och väntat lite?

Idag var det ju som sagt friluftsdag och
vi som inte ville va med skulle va åskådare(?!)
Väldigt bra organiserat vad det också...
Ingen visste va man skulle göra så jag
följde med Moses, Pelle & Sara till donken.
Efter det gick vi i spöregn mot Berzan för att
träffa John & Baby.
Åkte hem blöt som en jävla katt och sov till halv fyra.
Nu har jag städat och packat inför hemfärd till papi.
Blir att käka lite plättor och så innan jag sätter mej på bussen.

Inget stockholm blir det i helgen heller /:
HasseBrasse fyller ju år såatte då ska man ju va hemma.
Dessutom har ja ju lovat mamma hjälp.
Nä ni, nu är käket klart! Ha det.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0