a bit cold

Jag vet varken ut eller in längre.
Varken om nått, frustrerande.
Jag är likgiltig inför allt just nu.
Det spelar ingen roll längre, gör vad fan du vill.
Jag bryr mej inte, inte just nu iallafall.
Just nu vill jag bara bli lämnad ifred, av alla.
Lämnad ifred av dej, dej & dej.

Allt det här som är håller jag för mej själv.
Vilket du också borde göra.
Du ska veta att jag vet saker som du
antagligen inte vill att jag ska veta.
Jag har varit dum nog och tagit reda på det.
Men det kan ändå vara en avgörande pusselbit.
Än så länge har det inte varit till någon nytta,
jag har mest fart lite illa, fått mej att tveka mer än nånsin.
Men jag hoppas att det får ett slut jag
mår bra av, dej skiter jag lite halvt i om jag ska vara ärlig.
Det är faktiskt mer ditt fel än någon annans, vännen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0