1 januari 2010

Gott nytt år i efterskott, var bara ett fåtal som fick ett igår.
Vaknade iallafall för ett tag sen och mår bra med tankte
på hur jag borde ha mått.
Kan ju säga att jag seriöst höll på att avlida inatt, mådde
så jäkla illa och somnade inte på flera timmar.

Iallafall så blev det fest hemma hos Jan, träffade en hel del
gammalt folk så det var skitkul.
Jag & Moa tillbringade mesta tiden nere i källaren dansandes
till Bad Romance, Sexy Bitch, I'm Not Your Boyfriend Baby och massa fler.
Var skapligt trött i benen efteråt, krampa lite smått ;D

Tolvslaget blev ju ingen hit, bussen in till stan var full så
vi fick inte gå på. Så vi firade på en busshållplats
med lite folk och sparkandes på en papperskorg
skrikandes pisskorv. Kom iallafall in till stan sen,
raka spåret mot tretton. Home Sweet Home :)

Kvällen innehöll väl allt; ûberglädje, lite tårar, striptease,
tafsning av bögen (börjar faktiskt bli van), kärlek, pussar och massa
sessy dans :D Bilder lägger jag in sen, om det går.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0