a men vaför inte?

Namn: Erika
Pepp just nu: inte dirr
Happening på gång: Stockholm imorn
Jag älskar: sommar & sol
Jag hatar: bajs & mens
Snyggast just nu: jag
Om jag kunde skulle jag bli tillsammans med: Bill Gates
Het person jag vill känna bättre: Brittan, HAH
Katter är: mysiga och gölliga
Snällast denna vecka: jag själv
Person som gör dig engagerad: karin, absolut....
Någon jag stör mig på: Karin och hennes fläsk
Jag får ont i magen av/när: jag tänker på att jag ska pierca mej snart & tandläkaren
Jag är rädd för: tandläkaren och bajs
Främling jag vill lära känna bättre: den där snyggingen i ettan på JB?
Bekant jag vill pussa: Mowah såklart
Jag pratade senast med: Anton
Jag läser jämt folks internetdagböcker: om det är bloggar som menas så ja
Just nu är jag sugen på: godis & en cigg
Just nu är jag inte sugen på: soppan som vi åt förut
Dömer folk efter utseendet: händer väl
Blir du lätt förälskad i okända på ex. tåg? haha, förr kanske
Diggar mest: mej själv
Har hemlig passion för: pälströjor? har inget hemligt direkt
Jag blir kåt när: jag äter anananas
Hälsning till nån babe: puss
Är du snäll: det är väl klart
Är du fåfäng: vem vet...
Är du blyg: jovars, men det botas med vodka
Är du piercad: alldeles snart :D
Är du bestämd: ganska
Intressen: hockey & pengar
Favoritdricka: cola & vodka
Vad gör du just nu: förutom skriver den här, ingenting
Senaste personen du kramade: Anton
Senaste personen som ringde dig: mami
Saknar du någon nu: men ja, länge sen man träffa nån äldre syster :(
När var du i en affär senast: igår
Vad drack du senast: mjölk -.-
Vill du ha barn: mja, kanske
Längtar du tills din nästa födelsedag: jaharrå :D
Har du rakat dina ben någon gång: typ åttahundratjugotre ggr
Hur många hål har du i öronen? 7
Tycker du illa om invandrare/blattar: inte dom som är snälla
Var bor du: Lkpg
Hur många koppar kaffe dricker du dagligen: det varierer ganska stort
Hur vill du ha ditt kaffe: negersvart... får man säga så?
Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tvn: sover en stund
Vad jobbar du med: ingenting va
Vad läste du för språk i skolan: läste tyska, nu bara svenne & engelska
Har du någongång gjort något olagligt så brandkåren fick rycka in: haha, nej
Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand: diskmaskin såklart
Attraheras du av män med skägg: nja
Var brukar du handla dina kläder: lite överallt 
Tycker du att du är snygg: haha nae
Micro-pop eller poppa själv: micropop
Vad ska man göra i en dusch: duscha I guess
Är du bra på att laga mat: självklart
Har du några fobier: spindlar och bajs
Har du några tvångstankar: njae
Tycker du att du har fin dialekt: ingen direkt åsikt om det
Göteborgska eller stockholmska: göteborska
Hångel: aaa varför inte
Märker man av din charm: HAHAHA
Brukar du baka: nae, alltid förr
Röstade du i det senaste valet: nope
När hånglade du senast: torsdags kanske
När åt du senast: nån timme sen
Har du sovit i din egen säng inatt: ao
Har någon annan sovit i din säng inatt: nae :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0