Fredag 29 januari

Vad sägs om fredag då gott golk?
Efter en inte alltför jobbig dag så är man äntligen hemma,
hemma i en ensam lägenhet alldeles själv.
Funderade på att ta bussen lite spontant ut
till Grebo, men babu svara inte så han får skylle sej själv.
Ska sitta här i lägenheten läääänge, syrran tränar ikväll.
Så vad ska man då hitta på, sova? Duscha i några timmar?
Äta? Prata med mej själv? Kör på allt tycker jag.
Nått som jag definitivt inte kommer göra är att gå ut,
aldrig i mitt lilla liv. Fått lida tillräckligt mycket ute i
kylan idag, väntat på bussar hit o dit. Suck.
Nej, har banne mej inget viktigt o skriva.
Fast nu kom jag på vad jag kan sysselsätta mej med
hela kvällen; trixa med bloggen. Sen om jag kommer
fram till något vettigt eller ej är ju skitsamma.
Bara jag får tiden att gå så blire kanoners.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0