Hej & hå så det kan gå!

Vet ni vad? Jag ställde mej fasen och gjorde
varm oboy innan vi åkte in och fotade.
Trodde jag inte men så blev det, var nog
bra det för fasen va kallt det var i stan.
Höll på att förfrysa fingrarna av mej.
Tänkte slänga upp en del bilder imorn
när jag lagt in dom på datorn :)

MEN, vad händer när vi springer till bussen?
Jo jag kliver på bussen och märker att jag tappat mobilen.
Får panik och ber busschauffören stann så vi kan hoppa
av och springa tillbaks till rese.
Fick panik när jag fick upp en bild i huvet av att
jag skulle hitta mobilen överkörd och platt.
Nära på en gråtattack där alltså.
Men den låg där på marken och såg ut som vanligt,
hittade även Antons fulla ciggpaket som han tappade.

Väl hemma vid elva så käkade vi glass och varma hallon,
satt jäkligt fint måste jag säga :D
Nu färgar jag håret och ska snart hoppa i säng
så fort färgen är klar och att vi har duschat.
Funderar på en varm kopp te.. ja varför inte?

P U S S


Lilla vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0