Hej igen

Länge sen ni hörde från SkrikStina, som Viktor så fint kallar en...
Nej men har faktiskt inte haft tid att skriva något vettigt,
vilket jag sällan gör men iallafall (;

Till och börja med, skola två dagar och jag överlevde.
Fredageftermiddag åkte jag och Anton till stan, köpte
ett par strumpbyxor som visade sej vara för korta när jag kom hem.
På kvällen gjorde vi inget speciellt, surade över vädret.
Men trotsade kylan vid 22 för att åka in och käka och få upp humöret.
Funkade väl sådär, när vi kom hem somnade vi båda två
inslingrade i varandra. Så man behåller värmen gott folk!

Nu idag åkte vi in till Ikano för att byta strumpbyxorna och
förhoppningsvis köpa nått kul.
Och det gjorde jag, ett par höga skor med en silvrig dragkedja därbak.
Dom är så jävla snygga, dock sjukt svåra att gå i med tanke på
att jag inte är van vid så smal klack :/
Men klart jag kommer klara att vingla runt i dom på krogen.

Träffade Moa nu ikväll för en fika på stan.
Blev mycket skitsnack som vanligt, kom fram till en del bra saker.
Senare kom Viktor och snodde med sej Moa till krogen,
själv åkte jag hem till en uttråkad pojkvän. Och värmen såklart <3
Man själv får vänta 3½ vecka tills man får slira runt på krogen.
Det kan jag nog stå ut med ska ni se.

P U S S


Vad sägs om dessa i svart och med dragkedja i silver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0