Lite halvsegt kanske

Av ren tristess så blir det faktiskt ett inlägg till. Sitter här helt färdig, rummet städat och jag själv är färdigifxad.
Fördriver tiden med Uno och Alex & Viktor på msn. Var tvungen att påminna dom båda om att deras favoritchejja fyller 18 nästa vecka. Uno går åt helvete, bara förlorar. Plus att alla turkgubbar där raggar på en i chatten. Man får fan inte ens spela ifred. Dom är efter en överallt, haha. Nej men så är det faktiskt.

Vet inte vad jag ska dra upp mer, mitt liv är ganska ointressant just nu. Eller aaa, det beror på hur man ser det. Finns ju en del grejer som jag inte får säga just i detta nu, kanske efter helgen. Det får vi se.
Tycker att vi sätter punkt här i stället för att babbla om inget.

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0