mamma mia

Ber lite om ursäkt för inlägget innan, no point with it.
Berodde nog på att jag var glad, men den glädjen
är som bortblåst nu lite grann. Sitter med muntliga
skiten i engelska och kommer inte direkt nån vart.
Har iallafall bestämt mej om att skriva om hippos.
Så har skrivit ner ganska mycket, men ändå blir
det bara en minut när man pratar. Suck!
Alltså inte klar i första taget, kommer faila hårt.
Har ju lite att leva upp till eftersom jag har fått
väldigt bra på allt det skriftliga, gaaaah.
Han har ju till och med skrivit att han ser fram
emot att höra mej prata, gubbfan.
Fast det är ändå ett fel ord kanske, inga utav
våra lärare är gubbar eller kärringar egentligen.
Relativt unga hela bunten tycker jag.
Men varför börjar prata om det nu vafan?

Bla bla, kanske borde återvända till pluggandet.
Aw, fick nyss 500 spänn av farmor i namnsdagspresent
i förskott. Glöm inte min namnsdag på söndag :D

P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0