Måndag 11 januari

Vilken start på en underbar dag jag fått idag,
börjar med att jag missar bussen plus tjugan precis på rese.
Sen får jag ENSAM stå upp i bussen till skole,
kändes verkligen som allas blickar var fasta på en.
En bra grej var att killen som satt bredvid där jag stog
lukta så jävla gott att jag fick gåshud på benen.
Det var fasen lite läskigt!

Nu sitter vi här i skolan utan lärare för hon
är hemma och har en mysig kräksjuka.
Så idag kommer jag inte göra ett skit,
kanske firra lite med bilderna i photoshop efter lunch.
Tror faktiskt att vi kommer få sluta tidigt idag också.
Härligt härligt. Men nu ska jag fortsätta lira Uno på facebook.

P U S S


Ett okej tidsfördriv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0