Måndag 18 januari

Idag är jag på bra humör faktiskt.
Har jag Anton att tacka då han sitter
och drar roligheter högt i klassrummet?
Eller är det Gavin Degraw det beror på?
Tror allt att det är en blandning av det hela.

Ska snart dra ner till cafet och köpa en macka,
hittade nämligen en 50lapp när jag letade
efter en tändare imorse. Döbra förfan.

Efter skole blire hem till farmor och va där
hele kvällen, dock ska jag plugga en del då.
Har ju muntligt i engelska imorn, frivilligt ämne.
Ingen aning om vad jag ska prata om, som vanligt.
Tänkte ta en gammal power point men kom på
att den försvann då vi lämnade in datorerna. Fa-an.

Som sagt, bra start så hoppas den fortsätter så.
Har faktiskt ett litet problem att lösa innan rasten,
vad för jäkla macka ska jag ta?
Finns flera för och nackdelar med dom olika.

Kycklingcurry: så jäkla kladdigt plus att man stinker curry
resten av dan. Och så blir man mätt så man spyr.

Ost&Skinka: plockar ju bort både ost o skinka så kvar
blir bara en salladsbit, och inte blir man speciellt mätt heller.

Ost: samma problem som mackan över.

Skagen: kan jag äta ibland, smakar ibland VÄLDIGT mycket
fisk vilket jag bara inte tål så man vågar nästa inte chansa.
Ett plus är att man bli mätt.

Minifralla med ost: billig, dock blir det inge pålägg kvar
och sen så blir man ju inte ett dugg mätt

Plus en liten grej till; kaffe eller pucko?
Ja ni, det återstår att se!

P U S S

Gavin DeGraw – I Don't Want To Be
Gavin DeGraw – In Love With A Girl
Gavin DeGraw – We Belong Together
Gavin DeGraw – Jealous Guy - Acoustic Album Version <3



Update
Det blev en ostmacke & en pucko, aaa så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0