Måndag 4 januari

När man för en gångs skull har ställt klockan
och ska gå upp tidigt så får man en massa sms
ännu tidigare om att man ska gå upp.
Varför i helvete bryr ni er? Väcker mej vid typ
åtta o ba "ööööh dags o gå upp stumpan".

En som väckte mej var Affe, fast det var förlåtligt.
Han hade faktiskt redan förvarnat mej redan igårkväll,
men ni andra då?

Nej vafan, kanske inte är nån stor grej
men jag blir ändå lite smålack x)
Strunt i det, nu är jag uppe iallafall och ska strax springa
upp till duschen för att sen åka in till stan med Anton.
Ska köpa glitter-eyeliner och nån billig väska som
passar till min svarta jacka. Och den har ni inte fått se
än så slänger in en bild på den då va.
Mot duschen.

P U S S


Helt okej jacka från Peak Performance, dock sved det i plånboken -.-


Kommentarer
Postat av: Storsyrr

Helt okej jacka? Du är ju helt störd. Sen jag såg den första gången i höstas har jag varit kär!! Lite arg nu att du hann före mej för den satt så jävla perfekt på min lilla kropp :) Köpte pappa den?

2010-01-05 @ 20:32:35
URL: http://technolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0