Men vad har du nu gjort?

HAHAHA, såg ett filmklipp på facebook på Sara och her bf. Jag höll seriöst på att garva ihjäl mej, först kommer
Andres med världens dialekt men Sara är fan inte bättre hon och avslutar med: men geräh. Där sprack det,
nästan så en tår föll på kinden där. Kan dock bero på att jag är jävulskt trött också.

Jaja, här ligger jag i sängen ute på landet sen några timmar tillbaks. Känner att jag börjar koka lite smått här,
har nog dragit upp elementet lite väl högt. Skulle inte förvåna mej om det är uppskruvat en bit över 30 grader.
Skönt skare va, det ska kännas att man lever. Men för det ska man väl ändå inte behöva överdriva eller?
Juste, fick mejl från en fotogubbe om praktik. Det var lungt så nu har man det fixat, vad sägs om två veckors
praktik tillsammans med Moa? Kan inte bli bättre tycker jag. Hihi. Har även då precis fyllt 18, plus att efter dom
två veckorna så är det en veckas ledighet = 3 veckor borta från skolan. Heelt underbart. Men först ska jag klara
av nästa vecka; matte & svenskaprov, seminarie & inlämning av författaranlysen. Och så ska jag & Pelle ha våran
lektion på gympan också. Det kommer gå galant alltihop, bortsett från att seminariet och dom två proven är på
samma dag, kanske inte så lyckat :(

Haha, måste berätta en grej mamma sa häromdan. Förut sa jag alltid alltid alltid att något var sopigt så fort något var dåligt.Och vad säger mamma för någon dag sen om inte just sopigt. Hade totalt glömt bort det ordet, blev jätteglad när hon påminde mej om det. Ett kärt gammalt ord, men ack så användbart! Yes och nu blev det en
hel del döprat så ska avrunda det hela med att säga godnatt!

P U S S

Kommentarer
Postat av: sara

hahaah amen gerej erika, inte kul. fan alltså

2010-02-01 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0