Onsdag 13 januari

Nu har jag kommit ut till Pappa för första gången
på typ en månad eller nått liknande. Om man bortser
från när jag var här på julafton & syrrans b-day.
Det känns lite halvt sisodär, ensamt framförallt.

Har iallafall krupit i säng redan för ovanlighetens skull,
färdigduschad och allt, ofattbart kan tyckas.
Men vad ska jag göra annars, sitta därnere och
vara trevlig & frysa häcken av mej? Noway!
Nerkojsad med värmefilt & duntäcke, inte helt fel.
Så kanske ska se till att somna någorlunda tidigt,
en rätt så seg dag imorgon. Svenska & gympa...
Men går nog in och kikar på Voddler om jag hittar
nån bra film att somna till.

P U S S




Fråga mej inte om skärpan på sista bilden och inte heller om bakgrunden ;D
Men här har ni senaste tillskottet i familjen!





Kommentarer
Postat av: Belinda

Tummen upp de skorna =D

2010-01-14 @ 00:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0