onsdag 20 januari

Idag hade man ju studiedag, sooft.
Åkte till Ikano pretty late med älsklingen.
Käkade lite gott och köpte... TVÅ PAR SKOR.
Dock är bara ett par mina, det andra paret
köpte jag till babu. Snäll som man är.

Nu ikväll har vi degat framför Juno,
så jäkla skön karaktär huvudrollen är.
Om man ändå var som henne x)
Ska upp och fixa dricka nu så
vi hörs mer imorgon va?
Juste, har tagit ut/ur(?) mina pluggar :(
Hur ledsen som helst, men blev 
nått sjukt med den ena så var tvungen.
Fiii-fan!

 P U S S


Babus (:

Var lite skeptiska innan jag provade, men dom va verklligen dösnygga på.
Dom ser inte alls sådär konstiga ut som på bilden, spc inte klacken!
Börjar kännas som att jag jämt ska bortförklara hur dom ser ut,
fast dom som fotograferar skor kan ju verkligen inte till rätt vinkel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0