Söndag 24 januari

Kapten Starfish här!

Tänkte dra ett litet sammandrag om vad som hänt
dom senaste dagarna.

Fredag
Lowes 19års fest i Nkpg, var väl okej. Blev en
del dansande, dock inte med främmande pojkar
då jag hade min livvakt vid min sida (läs pojkvän).
En del intriger och sånt som händer, trevligt trevligt.
Nått som var mindre trevligt var ju vädret, fyfan.
Trodde jag skulle falla ihop och då när vi gick till tåget
vid halv ett eller nått. Mina fötter var stenfrusna.

Lördag
Sov vi hela jäkla dagen, bakis som ett as.
Slutade med att jag dessutom fick skithög
feber och ont i halsen, som fortfarande håller i sej.
Trodde faktiskt att jag skulle brinna upp ett tag där,
svettades om benen och grejer. Inte bra.
Kollade iallafall på en massa filmer, kan rekommendera
en ; Charlie Bartlett. Helt okej film (:

Idag
Wohooo, min namsndag förfan!
Firades med prinsesstårta och present.
Annars ikväll så har jag bara pluggat,
med väldigt mycket hjälp av Anton. Mohaha.
Så är klar med mitt muntliga om hippos,
ska bara göra en power point vilket inte är
det svåraste. Blir nog skitbra.
Nä nu ska vi faktiskt slänga oss i duschen,
kaanske blir en cigg innan. Har inte rökt
sen i festen fredags faktiskt.

P U S S


en mycket vacker bild på mej & bästis från festen i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0