Söndag 3 december

Fick en så jäklande behövande julklapp nyss från Karro & Henke,
svart ögonskugga och en kajal.
Kunde inte ha suttit bättre :D Ministump kvar på den gamla
och tappade ögonskuggan i golvet för nån vecka sen.
Tack tack :D

Inatt raderade jag en stor del av mitt liv, alla sms.
Bortsett från 1, ett mms med en bild på Moa & Mirre.
Tyckte den kunde få va kvar, dom är ju så snygga.

Ehm och hela dagen har gått förbi också,
var meningen att vi skulle åka in till stan
och shoppa lite, sen käka och till sist se Avatar.
Men det sket sej då jag råkade stänga av alarmet i sömnen.
Jag är inte klantig... höhöh.
Nu ska jag firra nått att käka va.

P U S S

Kommentarer
Postat av: Jennie

INTE PEACE SMSET VAAAA :(

2010-01-03 @ 16:36:05
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0