Tisdag 26 januari

Idag blev det att följa med gullet när hon pierca
kinderna då va, jääävlar i havet vad vi båda var nervösa.
Hade så jäkla ont i magen när vi gick in i rummet.
Vidrigt tjocka jävla kanyler ffs, skrämmande.
Kan ju säga att jag stog 10 cm ifrån när dom stack in skiten,
gjorde ont i hela kroppen när dom stack igenom och
Moa klämde sönder handen på mej, fyfaen. Ryste sönder.
Och nej jag vågade inte kolla när dom gjorde det.
Längtar inte ihjäl mej direkt till jag ska dit om två veckor.
Tjejen innan oss som pierca sej gjorde medusa,
sa att det tog sån tid för att läppen är så tjock. Iiih
Hörde inget om att det gjorde ont eller så, liiite lugnare nu kanske.
Moa blev skiiitsnygg iallafall!

Hade ju mitt muntliga idag tillsammans med Moa,
det gick helt okej. Bröt inte ihop för att jag pratat
för fort eller så. Sa efter att jag var jävligt nervös
men då sa Chrille att det inte märktes alls.
Och sånt gillar jag att höra :D
Alltid sagt att jag är en bra skådespelare.

Nu ska jag och baby hoppa in i duschen en snabbis
och sen sussa som en griiiiis. Längtat efter
sängen hela jäkla dagen, kom inte ens upp ur den
i tid imorse. Så kom lite sent till skole. Höhö.

P U S S


Töffingen va!

Kommentarer
Postat av: Moa

bollar på kinderna!

2010-01-27 @ 09:45:37
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0